16 lipca 2015

Wish lista z Dresslikiem

Witam Kochani!!!

Wszyscy znają Dresslinka listę mam i ja :) Niestety rozmiary ubrań na razie nie są w moim zasięgu więc skupiłam się na innych rzeczach, Po przeglądnięciu kilku kategorii sklepu dostałam oczopląsu .
Bosiu ile tam tego jest ? Ja kocham Chińską biżuterię. Dlaczego - bo jest tania i nie szkoda mi jak mi ginie. A ginie mi na potęgę potrafię zgubić nawet przed pierwszym założeniem.
Poza tym wiecie że Kasia jest sroczka i lubi błyski i brokaty. A w Dresslinku tak kolorowo!


Macie jakieś doświadczenia z torebkami z tego sklepu mi by się taka przydała do pracy?
                               >>KLIK<<




Uwielbiam takie kredki do ust , widziałam tez paletki z tysiącem kolorów cieni. Ma ktoś? Nie piszę już o akcesoriach do paznokci chyba bym wszystko wykupiła powstrzymuje mnie tylko to że kompletnie mi na razie nie wychodzą zdobienia.




Pędzelki takie oto już mam są fajne choć nie fioletowe ale różowe pasują idealnie do mojej łazienki


Ewidentnie potrzebuję nowego portfela oczywiście fioletowego


Bransoletki zbieram na potęgę za co dostaję zawsze burę w pracy bo szef narzeka że mu ksero nimi rysuje




Myślę że taki naszyjnik będzie idealną pomocą dydaktyczną na lekcje geometrii


I jeszcze genialna koszulka kupię ją jak schudnę







Macie coś z dresslink.com???Co polecacie?
 Jak tylko dostanę moje zamówienie pochwale się oczywiście;)

Kasia 


65 komentarzy :

  1. fajne rzeczy, jeszcze nie miałam ni c z tego sklepu..
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. portfel świetny...mieści się tam telefon? dobrze widzę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mieści się własnie na stronie sa podane modele jakie się mieszczą:)

      Usuń
  3. Nigdy nic nie zamawiałam u nich. Odnośnie kolorów portfela ,to Feng shui mówi ,że powinno się mieć czarny bo tylko w takim trzymają sie pieniążki na dłużej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz to ja już wiem dlaczego nie mam kasy !!!:)

      Usuń
  4. Wszystko mi się podoba. Masz dobry gust :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają nawet fajne rzeczy.

    ps. klikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nic z tego sklepu nie miałam... ale koszulka na rano w sam raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ostatnia koszulka! Cała Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiam się nad fenomenem tej strony... Teoretycznie wszysttko, co prezentują można kupić na Aliexpress i to jeszcze taniej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy, ciekawa jestem tych kredek do ust

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzelki mnie mocno interesują :) Ciekawa jestem ich jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się niebieski portfel z czerwonym serduszkiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam doświadczenia z tą stroną:(

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ten sklep , klikniete! moge liczyc na to samo w ostatnim poscie :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/paski.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Great selection!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/minimal-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio zrobiłam tam zamówienie, więc jestem ciekawa jak będzie z jakością :) Poklikałam we wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam i polecam. :) Sama zastanawiałam się nad tą torebką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba najlepsza, też na taką poluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też czekam na swoje pierwsze zamówienie z Dresslink. Bardzo podoba mi się ich asortyment i mam chrapkę na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny t-shirt, jestem ciekawa tych pędzli.. Jeszcze nie zamawiałam z dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zacofana jestem, musze w końcu tam wejśc i zobaczyc o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię kredki do ust :) A te portfele bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Portfel bardzo fajny i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna opcja z portfelem! W końcu ktoś pomyślał o telefonach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Taką torbę chętnie bym sama zakupiła :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikane ! Bransoletkę opisywałam u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pędzle bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  27. nie ma nic od nich :(

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też chętnie kupiłabym takie pędzle ;)
    Zapraszam do siebie bo nastąpiła zmiana adresu bloga z liveagi na http://pielegnacyjnarewolucja.blogspot.com/ ;-)
    jak by co proponuję przeklikać i zaobserwować jeszcze raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne rzeczy :D sama bym chciala ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely post!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy :) poklikałam :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Te portfele są fajne :). Ja mam ciągle obawy przed zakupami tam :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikałam :) Świetne kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Portfele bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne mają tam rzeczy. Ja mam dwie koszule od nich i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej spodobały nam się portfele :D

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne pędzle, kliknęłam Ci w kilka linków

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też planuję zamówionko :) Ale to dopiero w przyszłym miesiącu prawdopodobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sporo fajnych rzeczy na tej liście, ojj przydałaby mi się czarna torebka :) a koszulki ze śmiesznymi napisami kuszą mnie od dawna :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Te pędzelki tak uroczo wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  41. lovely post, happy Friday! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana uważaj na kolorowe portfele, ja aktualnie jestem posiadaczką koralowo-żółtego. Jest w opłakanym stanie chociaż mam go stosunkowo krótko- bardzo się brudzi chociaż na niego uważam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zakochałam się w tych bransoletkach. Cudeńka małe, ale jak cieszą. ^^ Widzę, ze nie tylko ja mam manię gubienia drobnej biżuterii. Choć ostatnio zapodziałam gdzieś dużą kwiatową bransoletkę i do tej pory jej nie znalazłam xD
    Pozdrawiam i zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/kosmetyczny-zawrot-gowy-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Pędzle są bardzo kuszące a biżuteria przyciąga wzrok :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. strasznie mi się podoba ten portfel ! :P

    OdpowiedzUsuń
  46. a ja w koncu odmowilam im wspolpracy. na poczatku gadali jedno, a pozniej juz inne warunki proponowali! Mam nadzieje, ze u Ciebie bedzie lepiej))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy co przyślą :)ogólnie ciezko sie z nimi dogadac i szału nie proponują

      Usuń
    2. no ja wlasnie tez tak mialam, ja im pytanie zadaje, a odpowiedz brzmi tak ze nic nie rozumiesz! myslalam, ze cos z moim angielskim jest nie tak, ale chyba taka polityke maja! Ale i tak zycze Ci powodzenia, niech produkty okaza sie warte zagrywki :)

      Usuń
  47. Koszuka jest The Best i zawsze się do tego stosuję :)

    A sklepu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Portfele + bransoletki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Mają bardzo fajne rzeczy, uwielbiam przeglądać asortymenty chińskich sklepów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!!

Całuski Mineralna Kasia i Ania

Copyright © 2014 Mineralny świat Kasi

Designed By Blokotek